8 december 2007

Inspiratie opdoen

Op het moment probeer ik veel inspiratie op te doen, zodat ik zelf wat vrijer kan werken. Ik heb op het internet Jacqueline de Jong gevonden. Ik ben erg onder de indruk van haar werk. Ik heb met haar ook een artist trading card (ATC) uitgewisseld. Leuk om eens te doen.





De kaart met de bloem heb ik opgestuurd. Dit was meteen ook mijn eerste ATC.Jacqueline stuurde mij twee kaarten, de ATC met de tekst 'Friends' en de geverfde stof kaart met vogeltje kreeg ik terug. Leuk om te zien hoe zij ze maakt. En daar gaat het natuurlijk ook om. Zo kun je inspiratie opdoen en leren van de technieken van anderen. Jacqueline vermengt veel technieken en dat is ook wat ik mooi vind. Zelf wil ik ook graag stof verven, op welke manier dan ook. Vandaag liep ik in het kringloopcentrum en toen liep ik tegen een setje aan met twee potjes batikverf, een stukje zijde en was. Dit setje kostte mij 30 cent. Wat geweldig. Zo kan ik er mooi mee oefenen. Het moest gewoon zo zijn dat ik hier tegenaan liep. Ook heb ik veel stof in Amerika besteld. Eens zien of ik daar leuke dingen mee kan gaan doen. Er zijn veel te veel mooie stoffen en het gaat wel erg gemakkelijk. Voor je het weet ben je door je geld heen. Maar goed, het is voor een goed doel, namelijk voor mijn creatieve groei en ontspanning. Wie weet waar het mij nog brengt.

Geen opmerkingen: