12 september 2010

Thanks

Bedankt voor alle reacties op mijn vorige bericht. Ik zal het laten gaan zoals het komt... Het doel is niet om iets te maken. Ik heb besloten om mij te richten op het verbeteren van mijn quilttechniek en te kijken wat me dat brengt. Bovenstaand quiltje had ik al (UFO), maar het was niet af. Ik heb het nu gequilt met rood en heb met Markal paintsticks accenten aangebracht.

Leuk nieuws is ook dat ik ben uitgenodigd om mee te doen aan een quiltgroep. Dit gaat pas in januari van start. Dan zal ik er meer over vertellen.

Thanks for all the comments on my previous message. I will just let it flow.... The goal is not to make something now. I decided to enhance my quilting skills and just see what it will bring.
The quilt above was one I already had (UFO), but it wasn't finished. Now I quilted it with red thread and gave it some accents with Markal paintsticks.

Great new is, that I have been invited to join a quiltgroup starting in January. I will tell more about it then.

8 opmerkingen:

Lynn Cohen zei

I wonder which group? I hope it's one that meets your needs and you will be happy there.

This piece looks great to me but then all your work always wow's me.

Hannie de Beer zei

Dat is je dan heel goed gelukt Corryna. Mooi quiltwerk,en echt jou kleuren! Ik ben benieuwd bij welke groep je komt? Spannend hoor!

christina zei

Hij heeft echt dat stukje extra's gekregen.

Ellen zei

Hoi Corryna!!!!! Goed nieuws,een nieuwe groep ,nieuwe inspiratie .
Mooie Quilt hoor
Gr Ellen

quiltvaria zei

Je quilt is apart geworden door je quiltwerk en paintsticks. Ik vind hem erg mooi.
groetjes Franny

Marion zei

Hallo Corryna, ik probeer via je e-mail contact met je te krijgen, maar krijg steeds een foutmelding.Zou je mij een mailtje kunnen sturen (staat naast mijn blog), voor je adres gegevens, zodat ik je het kaartje op kan sturen. Groetjes Sonja

Marion zei

Hallo Corryna, ik probeer via je e-mail contact met je te krijgen, maar krijg steeds een foutmelding.Zou je mij een mailtje kunnen sturen (staat naast mijn blog), voor je adres gegevens, zodat ik je het kaartje op kan sturen. Groetjes Sonja

Maggi zei

Your quilting has really brought this piece to life. Good luck with your new group.