20 februari 2008

Postkaart gemaakt om te ruilen


Eergisteren heb ik een kaart afgemaakt om te ruilen met Emmy. Ik hoop dat ze hem mooi vindt. De kaart is gemaakt van stof die ik pasgeleden heb opgegraven uit de tuin en is versierd met kraaltjes en lovertjes die ik van mijn oma heb geerfd. Ik had nog niet eerder op deze manier kraaltjes op een stuk stof gezet en vond het erg leuk om te doen, dus dat krijgt nog een vervolg.

The day before yesterday I finished a postcard to trade with Emmy. I hope she likes it. The card is made of the fabric I dug up a few day ago. I embellished the card with beads I inherited from my grandmother. I liked working this way, so I will do so again.

6 opmerkingen:

Emmy zei

Ik heb je prachtige kaart gekregen hartelijk dank ik ben niet zo snel maar hij komt er aan hoor

FARBTUPFER zei

A beautiful card and a beautiful Photo also!

Sandra zei

Omdat Emmy zo'n mooie foto van je kaart had staan kwam ik bij je weblog terecht. Leuke dingen maak je.

Sandra zei

Kon geen mailadres op je blog vinden dus maar even hier een reactie nav jou bericht op mijn weblog.
Stof verven: Gewoon doen, is heel erg leuk. Het resultaat is niet altijd wat je dacht maar toch over het algemeen bruikbaar. Ik verf altijd met procion verf van dreamline. Dat gaat heel goed en vrij makkelijk! Vooral de combinatie met garen en stof in een verfbad is mooi. Bij dreamline kan je overigens ook workshops volgen waar je 24 kleuren leert verven.

Emmy zei

Ja dat nr bedoelde ik heel erg bedankt staat nu op mijn blogje

Jackie Kirner zei

What a great piece of fabric you've unearthed! I enjoy the beautiful postcard you've made from it, too.