18 januari 2008

Tas in geel en terratinten - deel 1

Mensen die mij al langer kennen, weten dat ik gek ben op herfstkleuren en vooral op rood en oranje. Om die reden zul je deze kleuren ook het meest tegenkomen bij mijn ontwerpen.
Dit keer maak ik voor een tasontwerp een uitstapje naar geel en blauw. Voordat ik begin verzamel ik altijd allerlei dingetjes die van pas zouden kunnen komen bij de verdere uitwerking:

People who know me longer than today, know that I am fond of the colours of fall and especially red and orange. For that reason you will see these colours often in my designs. This time I will try to make a bag with yellow and blue. Before I start, I collect all kinds of things that might come in handy:


De tas is natuurlijk nog niet af, maar ik laat alvast een detail zien. Het glimmende is het wateroplosbare Avalon, wat ik later nog weg moet wassen.

Of course the bag is not finished, but in advance I will show a detail. The shining thing is Avalon, which I have to wash off later.

Geen opmerkingen: