10 januari 2008

Tas is af

Mijn eerste tas van 2008 is af. Het is een tas gemaakt van een oude trui, gordijnstof en meubelstof en versierd met garens, sisha-techniek, wol en acryl wol. Graag zou ik een foto laten zien, maar vanmiddag lukte het mij niet om een goede foto te maken. Er was te weinig licht. Nu had ik natuurlijk een foto met flits kunnen maken, maar dat vind ik altijd zo zonde, omdat de flits een foto altijd zo vlak maakt. Morgen zal ik het opnieuw proberen.



Ook heb ik vandaag een zwart/witte tas afgemaakt, die ik met Kerst heb weggegeven aan Nienke, de vriendin van mijn broer

.

I finished my first 2008 bag. It is a bag made of an old sweater, curtain fabric, etc.. The bag is embellished with yarn, sisha, wool and acryl wool. I would love to show a picture, but due to the lake of light outside, it was impossible to make a good picture. I did not want to use the flash light, because it always flattens the picture, which I don't like. Tomorrow I will give it an other try.

Today I also finished a black/white bag, that I gave away at Christmas to Nienke, my brothers girlfriend.

Geen opmerkingen: