5 januari 2008

Weer aan de slag

De drukke decembermaand is voorbij en het gewone leven is weer begonnen. Om die reden ben ik weer begonnen met het maken van tassen. Ik pieker nog steeds over de volgorde van het in elkaar zetten van de tas en het patroon. Ik denk dat ik deze week een foto kan laten zien van de tas waar ik nu aan werk. Dus, als je nieuwsgierig bent, kijk dan later deze week of de foto al op mijn blog staat.

The busy month, December, is over and the 'normal' life had begun. Because of of that I started this year with the making of bags. I am still thinking about how I will sew it together an thinking about the pattern. I think I can publish a photo of the bag I am working on now this week. So if you are curious, please check out later this week if it is already on my blog.

Geen opmerkingen: